بازگشت به عقب   باشگاه جوانان ایرانی / تالار گفتمان ایرانیان > باشگاه عمومي > دين و دنيا

نکات

پاسخ

ابزار گفتگو
قديمي Monday 13 August 2007   #1
خیرالبریه
علی وشیعته

نشان خیرالبریه

تاريخ ثبت نام: Jul 2007
پاسخ‌ها: 3,608
صدیق اکبر وفاروق اعظم و امیر المؤمنین کیست ؟؟؟

خیلی میبینیم که برادران سنی ما تکرار میکنند فاروق و صدیق و امیر المؤمنین حال در کتب معتبر اهل سنت ببینید این القاب از ان کیست ؟؟ :

يا ايها الذين امنوااتقواالله و كونوا مع الصادقين

ان هذا صديق الاكبر و فاروق هذه الامة (الطبراني في الكبير عن سلمان و ابي ذر معا و الديلمي عن سلمان)

انا عبد الله و اخو الرسول و انا صديق الاكبر لا يقولها بعدي الا كاذب (امام احمد و النسايي و ابن ابي شيبه عن علي)

انا عبد الله و اخو الرسول و انا صديق الاكبر لا يقولها بعدي الا كذاب صليت قبل الناس بسبع سنين (ابن ماجه و حاكم عن عباد بن عبد الله وزاد الحاكم قبل ان يعبد ه احد من هذه الامة)

انا عبد الله و اخو الرسول و انا صديق الاكبر(ابن ماجه و النسايي و ابو نعيم و الحاكم و ابن قتيبه عن علي)

انا صديق الاكبرامنت قبل ان يؤمن ابي بكر و اسلمت قبله(رواه النسايي و العقيلي و ابن قتيبه عن علي )

انا فاروق الاعظم لا يقولها بعدي الا كاذب (الامام ابو حنيفه و الطيالسي وهو من مشايخ البخاري و الحاكم عن علي)

الامام علي عليه السلام يصف ابا بكر وعمر بلكاذبان الخائنانالآثمان الغادران أقرأ النص في صحيح مسلم باب الحديث برقم 3302 و في صحيح البخاري كذا وكذا !!!!!!!

قال علي بن ابيطالب : انا اول من يجثوا بين يدي الرحمن للخصومة يوم القيامة و فيهم نزلت :‏ ‏ ‏

في ربهم (رواه البخاري في الصحيح )خصمان اختصموا هذان

انت الصديق الاكبروانت فاروق الذي تفرق بين الحق والباطل(الحاكم عن ابي ذر)

هذا الصديق الاكبر(شاذان عن علي)

الزموا عليا فانه الفاروق بين الحق و الباطل (ابن عبد البر و الديلمي عن ابي ليلي)

هذا صديق الاكبر و فاروق الامة و هذا يعسوب المؤمنين (حاكم عن ابي ذر و الطبراني و ديلمي عن عن سلمان)

أما عمر الفاروق فقد ذكرالذهبي فيما معناه: أن كل جمهور العلماء أتفق أن هذه التسمية لم تكن أيام الرسول (ص) بل سمى اليهود عمر بن الخطاب بالفاروق عندما فتحت القدس أيام خلافته!! وهنالكحديث واحد عن عائشة رضي الله عنها على لسانها وضعفه جمهور العلماء يقول أن النبيسمى عمر بالفاروق!! فيقول الذهبي: فتتمسك بعضهم بحديث عائشة الضعيف وتركوا الرأيالآخر...!

بله این هم گواهی بزرگترین رجالی سنت که این لقب را یهود به عمر دادند !!

الصديقون ثلاثة حزقيل مؤمن ال فرعون و حبيب النجار مؤمن ال يا سين و علي بن ابيطالب و هو افضلهما ( الطبراني عن ابن مسعود و امام احمد و دارقطني و طبري و ديلمي و ابو نعيم عن ابي ليلي و ابن عباس )

ان الله اوحي الي ان عليا سيد المؤمنين و امام المتقين و قايد عز المحجلين(حاكم والبزاز و ابو نعيم وابوبكر ابي شيبه عن سعد بن زراره

انه سيد المسلمين وولي المتقين و قايد عز المحجلين( البزاز و الحاكم و ابن النجار عن عبدالله بن سعد بن زراره)

انت يا علي فختني و ابو ولدي انت مني و انا منك (نسايي عن زيد بن ثابت)

قال رسول الله " صلى الله عليه وآله وسلّم " : ( ... ، وسوف يخرجالله من صلب الحسين تسعة من الائمة امناء معصومون ، ... ) تاريخ دمشق : 1 / 239ح303 ، فرائد السمطين : 2 / 84 ، المعجم الكبير : 135 ، ذخائر العقبى : 135 ، مفتاحالنجا : 263 .

يا علي انك لسيد المسلمين و يعسوب المؤمنين( الطبراني عن ابي ذر وابن عساكر عن سلمان)

علي يعسوب المؤمنين(طبراني و نسايي و ابن عدي عن علي )

انا يعسوب المؤمنين(ديلمي عن الحسن و علي)

انت يعسوب الدين(حاكم عن ابي ذر)

ان الله اوحي في علي انه امام المتقين(ديلمي عن جابر و ابوبكر مردويه و ابن قانع عن سعد بن زراره)

ان الله قد باهي بكم و غفر لكم عامة و لعلي خاصة(امام احمد عن فاطمة الزهراء و ديلمي عن ابن عمر)

ان الله يباهي لعلي كل يوم الملا يكة المقربين( ديلمي عن جابر)

ان الله عهد الي في علي انه راية الهدي و منار الايمان و امام الاولياء(ابن مردويه عن انس)

امرنا النبي ان نسلم علي بن ابيطالب بيا امير المؤمنين و رحمة الله وبركاته (ابن مردويه عن سالم مولي حذيفة بن اليمان)

الان يد خل سيد المسلمين و اميرالمؤمنين و خير الوصيين اذ دخل علي (ابن مردويه و ديلمي عن انس)

انت امير المؤمنين(ابن مردويه عن ابن عباس)

ياعلي انك لسيد المؤمنين (ابن عساكر عن سلمان و الطبراني عن ابي ذر)

ياعلي ان اول من ينشق عنه الارض يوم القيامة انا و انت معي و معك لواء الحمد(خطيب و الرافعي عن علي)

ياعلي انت صاحب لوايي في الدنيا والاخرة(ديلمي عن ابي سعيد والخوارزمي عن علي)

لك في الجنة احسن منها (حاكم و احمد عن علي)

يا ابا برزه علي بن ابيطالب اميني غدا في القيامة و صاحب رايتي في القيامة علي مفاتيح خزاين رحمة ربي(ابو نعيم عن انس)

قالوا يا رسول الله من يحمل رايتك يوم القيامة قال الذي حملها في الدنيا علي (ابن حبان عن جابر بن سمرة)

ياعلي الا ترضي ان منزلتك مقابل منزلتي(طبراني عن عبد الله بن ابي اوفي)

ياعلي الله و رسوله و جبرييل راضون عنك(طبراني في الكبير عن ابي رافع)

ياعلي لم يشم رايحة الجنة من لم يوالك (ديلمي عن علي)

ان علي سبق بالهجرة(ترمذي و الطبراني عن اسامه)

يا انس انطلق وادع لي سيد العرب(طبراني عن ابي ليلي)

انا سيد ولد ادم و علي سيد العرب( ابونعيم عن امام حسن و الحاكم عن جابر و ابن عباس و عايشه و الدارقطني في الافراد عن ابن عباس)

انا سيد العالمين و هو سيد العرب (الحاكم و ابو نعيم و البيهقي عن عايشه)

ادعو سيد العرب (حاكم عن عايشه و جابرو ابو نعيم عن امام الحسن و دارقطني عن ابن عباس)

والذي بعثني بالحق لقد زوجتك سيدا في الدنيا و سيد ا في الاخرة لا يبغضه الا منافق(طحاوي في مشكل الاثارعن عمران و حاكم و ديلمي عن ابن عباس)

انت سيد في الدنيا و سيد في الاخرة( امام احمد و حاكم و خطيب و ابو عمر عن ابن عباس)

يا انس اول من يد خل عليك من هذا الباب فهو امير المؤمنين و سيد المسلمين و خاتم الوصيين (الطبراني و ابن مردويه عن انس و ابي رافع و ابو نعيم و ديلمي عن انس)

ان ابا بكر و عمر دخلا علي علي و قال السلام عليك يا امير المؤمنين و رحمة الله وبركاته(ابن مردويه عن سالم مولي علي )

اقبل علي يوما فقال النبي هذا سيد المسلمين(دارقطني عن انس)

مرحبا بسيد المسلمين و امام المتقين ( ديلمي و ابن مردويه عن انس و عن النواس بن سمعان)
والذي بعثني بالحق لقد زوجتك سيدا في الدنيا و سيد ا في الاخرة لا يبغضه الا منافق(طحاوي في مشكل الاثارعن عمران و حاكم و ديلمي عن ابن عباس)

انت سيد في الدنيا و سيد في الاخرة( امام احمد و حاكم و خطيب و ابو عمر عن ابن عباس)

يا انس اول من يد خل عليك من هذا الباب فهو امير المؤمنين و سيد المسلمين و خاتم الوصيين (الطبراني و ابن مردويه عن انس و ابي رافع و ابو نعيم و ديلمي عن انس)

ان ابا بكر و عمر دخلا علي علي و قال السلام عليك يا امير المؤمنين و رحمة الله وبركاته(ابن مردويه عن سالم مولي علي )

مرحبا بسيد المسلمين و امام المتقين ( ديلمي و ابن مردويه عن انس و عن النواس بن سمعان)

علي سيد شباب العرب(ابن عساكر عن قيس بن ابي حازم )

ذاك من خير البشر (امام احمد عن عقبة بن سعد العوفي)

قال رسول الله لعلي انك عبقريهم (خطيب عن ابن عباس )

علي خير البشر ومن ابي فقد كفر(امام احمد و الخطيب عن جابر و ابن مردويه عن حذيفه و حاكم عن ابن مسعود و ابن شاذان عن علي)

من لم يقل علي خير الناس فقد كفر ( خطيب عن جابر و علي و حاكم عن ابن مسعود وابن حجر في تهذيب التهذيب ج9 ص 419 )

علي خير البشر ومن شك فيه فقد كفر(ابو يعلي موصلي عن جابر)

علي سيد الصادقين (سبط ابن الجوزي عن ابن عباس)

انت اخي في الدنيا والاخرة(الترمذي و الطبراني و الدار قطني و ابن عبد البر عن ابن عمر )

انا عبد الله و اخو الرسول و انا صديق الاكبر لا يقولها بعدي الا كذاب صليت قبل الناس بسبع سنين (ابن ماجه و حاكم عن عباد بن عبد الله وزاد الحاكم قبل ان يعبد ه احد من هذه الامة)

قال الله تعالي فنجعل لعنة الله علي الكاذبين
خیرالبریه حاضر نيست   پاسخ بهمراه نقل قول
تعداد 13 كاربر از خیرالبریه بابت نوشتن اين پست تشكر كرده‌اند :
قديمي Monday 13 August 2007   #2
محمّد
عضو ثابت

نشان محمّد

تاريخ ثبت نام: Apr 2006
پاسخ‌ها: 333
ج: صدیق اکبر وفاروق اعظم و امیر المؤمنین کیست ؟؟؟

احسنت. کاشکی شماره ی صفحه ها رو هم مینوشتی (میدونم خیلی سخته) تا این دوستان بروند و به عینه ببینند. هر چند که "علی قلوب اقفالها".....

اللهم صل علی محمد و آل محمد
محمّد حاضر نيست   پاسخ بهمراه نقل قول
تعداد 2 كاربر از محمّد بابت نوشتن اين پست تشكر كرده‌اند :
قديمي Tuesday 14 August 2007   #3
hamid-fighter
كاربر ثبت نام نكرده

پاسخ‌ها: n/a

نقل قول:
در اصل توسط خیرالبریه نوشته شده است نمايش نوشته
خیلی میبینیم که برادران سنی ما تکرار میکنند فاروق و صدیق و امیر المؤمنین حال در کتب معتبر اهل سنت ببینید این القاب از ان کیست ؟؟ ........
با تشکر از زحمات شما...
یک نکته رو فراموش نکنید:

ما بیخیال سیلی زهرا نمی شویم!
هرگز جدا ز دامن حیدر کرار نمیشویم!
با ما مگو که شیعه و سنی برادرند
ما با اهل بدعت برادر نمی شویم

آخرين ويرايش hamid-fighter ، Tuesday 14 August 2007 در 01:24PM.
  پاسخ بهمراه نقل قول
تعداد 7 كاربر از بابت نوشتن اين پست تشكر كرده‌اند :
قديمي Wednesday 15 August 2007   #4
hamid_fighter
كاربر فوق بدليل ناديده گرفتن قوانين باشگاه با محدوديت نوشتاري مواجه است.

مكان: زیر سایه امیرالمومنین (ع)
پاسخ‌ها: 89

ياعلي انت امير المؤمنين
(ابن مردويه عن ابن عباس)

ياعلي انك لسيد المؤمنين

(ابن عساكر عن سلمان و الطبراني عن ابي ذر)

-------------------------------------------------------

hamid_fighter حاضر نيست   پاسخ بهمراه نقل قول
قديمي Wednesday 15 August 2007   #5
karbala110
عضو ثابت

نشان karbala110

پاسخ‌ها: 309
Smile ج: صدیق اکبر وفاروق اعظم و امیر المؤمنین کیست ؟؟؟

نقل قول:
در اصل توسط hamid-fighter نوشته شده است نمايش نوشته
با تشکر از زحمات شما...
یک نکته رو فراموش نکنید:

امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: کسی که در صورت یکی از نواصب ویا مخالفین مذهب امامیه بخندد. خداوند طاعت چهل سال او را قبول نمیکند.

مستدرک الوسائل ج12ص322

اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما و اتباعهما و محبیهما و اشیاعهما و اعوانهما و من مال الیهما

امیدوارم هیچ میلی نسبت به دشمنان اهل بیت علیهم السلام در دل شیعیان نباشد.
karbala110 حاضر نيست   پاسخ بهمراه نقل قول
تعداد 4 كاربر از karbala110 بابت نوشتن اين پست تشكر كرده‌اند :
قديمي Wednesday 15 August 2007   #6
تولی تبری
عضو ثابت

تاريخ ثبت نام: Aug 2007
پاسخ‌ها: 26

نقل قول:
در اصل توسط karbala110 نوشته شده است نمايش نوشته
امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: کسی که در صورت یکی از نواصب ویا مخالفین مذهب امامیه بخندد. خداوند طاعت چهل سال او را قبول نمیکند.

مستدرک الوسائل ج12ص322

اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما و اتباعهما و محبیهما و اشیاعهما و اعوانهما و من مال الیهما

امیدوارم هیچ میلی نسبت به دشمنان اهل بیت علیهم السلام در دل شیعیان نباشد.
تولی تبری حاضر نيست   پاسخ بهمراه نقل قول
كاربران ذيل از تولی تبری بابت اين نوشته مفيد تشكر كرده‌اند :
قديمي Saturday 18 August 2007   #7
خیرالبریه
علی وشیعته

نشان خیرالبریه

پاسخ‌ها: 3,608

امام علی اگر چه برای حفظ باقیمانده اسلام سکوت کردند اما بجای خود صراحتا از حق خویش دفاع می نمودند : این حدیث از صحیح مسلم را ببینید :

الامام علي عليه السلام يصف ابا بكر وعمر بلكاذبان الخائنان الآثمان الغادران أقرأ النص في صحيح مسلم باب الحديث برقم 3302 و في صحيح البخاري كذا وكذا !!!!!!!

یعنی امام ابوبکر وعمر را کاذب وخائن و ستمگر وبی وفا توصیف میکنند .

آخرين ويرايش پشتیبانی باشگاه ، Sunday 26 August 2007 در 02:57PM.
خیرالبریه حاضر نيست   پاسخ بهمراه نقل قول
تعداد 2 كاربر از خیرالبریه بابت نوشتن اين پست تشكر كرده‌اند :
قديمي Saturday 18 August 2007   #8
محمّد
عضو ثابت

نشان محمّد

تاريخ ثبت نام: Apr 2006
پاسخ‌ها: 333

باز هم قائله ختم شد ولی حکایت همچنان باقیست. دوستان وهابی هم از اینجا رفتن و مثل همیشه بی پاسخ. لا اقل قبول کنید!!! تا کی میخواید سرتون رو توی برف فرو کنید

اللهم صل علی محمد و آل محمد
محمّد حاضر نيست   پاسخ بهمراه نقل قول
كاربران ذيل از محمّد بابت اين نوشته مفيد تشكر كرده‌اند :
قديمي Tuesday 15 September 2009   #9
عبد من عبادالله
اللهم عجل فی فرج صاحب الأمر

نشان عبد من عبادالله

تاريخ ثبت نام: Nov 2008
مكان: تحت عنایات خدایم
پاسخ‌ها: 3,572
روزنوشته ها: 3
ارسال پيام توسط Yahoo به عبد من عبادالله

اللهم العن الذین بدلوا نعمتک و اتهموا نبیک و حملوا الناس علی اکتاف آل محمد

×××
اثبات عقلی خدای متعال(1 و 2)
در اثبات عقلی تشیع (1 و 2 و 3)
فرجام تلخ اخلاق و جهانبینی سکولار
شیعیان ایران! پیش به سوی استقرار حکومت جهانی اسلام
عبد من عبادالله حاضر نيست   پاسخ بهمراه نقل قول
كاربران ذيل از عبد من عبادالله بابت اين نوشته مفيد تشكر كرده‌اند :
قديمي Tuesday 15 September 2009   #10
noor-alzahra
یک منتظر...

نشان noor-alzahra

تاريخ ثبت نام: Apr 2008
مكان: قم
پاسخ‌ها: 975
روزنوشته ها: 3
ارسال پيام توسط Yahoo به noor-alzahra

سلام
ما اول ها که عضو باشگاه شده بودیم وقتی میومدیم توو همچین گفتگوهایی چهار تا از این برادران به ظاهر اهل سنت میومدند یه اظهار وجودی می کردند حالا چرا پیداشون نیست؟یعنی اینقدر بحث با شیعه ترس داره؟
كاربران ذيل از noor-alzahra بابت اين نوشته مفيد تشكر كرده‌اند :
قديمي Tuesday 15 September 2009   #11
mah 1990
همان s.ali ایسا :D

نشان mah 1990

تاريخ ثبت نام: May 2009
پاسخ‌ها: 1,168

چون اونا سنی بودن ، الان دور دور فقط مثلا قرآنیاست که اساسا مسلمونا کافرشون میدونن ...

الحمد لله على كل حال ...

.
سپاس خدا را ، در همه حال ...
mah 1990 حاضر نيست   پاسخ بهمراه نقل قول
كاربران ذيل از mah 1990 بابت اين نوشته مفيد تشكر كرده‌اند :
قديمي Sunday 23 February 2014   #12
عبدالعلی69
عضو ثابت

نشان عبدالعلی69

تاريخ ثبت نام: Dec 2013
مكان: نعیم
پاسخ‌ها: 24,078

نقل قول:
در اصل توسط خیرالبریه نوشته شده است نمايش نوشته
خیلی میبینیم که برادران سنی ما تکرار میکنند فاروق و صدیق و امیر المؤمنین حال در کتب معتبر اهل سنت ببینید این القاب از ان کیست ؟؟ :

يا ايها الذين امنوااتقواالله و كونوا مع الصادقين

ان هذا صديق الاكبر و فاروق هذه الامة (الطبراني في الكبير عن سلمان و ابي ذر معا و الديلمي عن سلمان)

انا عبد الله و اخو الرسول و انا صديق الاكبر لا يقولها بعدي الا كاذب (امام احمد و النسايي و ابن ابي شيبه عن علي)

انا عبد الله و اخو الرسول و انا صديق الاكبر(ابن ماجه و النسايي و ابو نعيم و الحاكم و ابن قتيبه عن علي)

انا صديق الاكبرامنت قبل ان يؤمن ابي بكر و اسلمت قبله(رواه النسايي و العقيلي و ابن قتيبه عن علي )

انا فاروق الاعظم لا يقولها بعدي الا كاذب (الامام ابو حنيفه و الطيالسي وهو من مشايخ البخاري و الحاكم عن علي)

الامام علي عليه السلام يصف ابا بكر وعمر بلكاذبان الخائنانالآثمان الغادران أقرأ النص في صحيح مسلم باب الحديث برقم 3302 و في صحيح البخاري كذا وكذا !!!!!!!

قال علي بن ابيطالب : انا اول من يجثوا بين يدي الرحمن للخصومة يوم القيامة و فيهم نزلت :‏ ‏ ‏

في ربهم (رواه البخاري في الصحيح )خصمان اختصموا هذان

انت الصديق الاكبروانت فاروق الذي تفرق بين الحق والباطل(الحاكم عن ابي ذر)

هذا الصديق الاكبر(شاذان عن علي)

الزموا عليا فانه الفاروق بين الحق و الباطل (ابن عبد البر و الديلمي عن ابي ليلي)

هذا صديق الاكبر و فاروق الامة و هذا يعسوب المؤمنين (حاكم عن ابي ذر و الطبراني و ديلمي عن عن سلمان)

أما عمر الفاروق فقد ذكرالذهبي فيما معناه: أن كل جمهور العلماء أتفق أن هذه التسمية لم تكن أيام الرسول (ص) بل سمى اليهود عمر بن الخطاب بالفاروق عندما فتحت القدس أيام خلافته!! وهنالكحديث واحد عن عائشة رضي الله عنها على لسانها وضعفه جمهور العلماء يقول أن النبيسمى عمر بالفاروق!! فيقول الذهبي: فتتمسك بعضهم بحديث عائشة الضعيف وتركوا الرأيالآخر...!

بله این هم گواهی بزرگترین رجالی سنت که این لقب را یهود به عمر دادند !!

الصديقون ثلاثة حزقيل مؤمن ال فرعون و حبيب النجار مؤمن ال يا سين و علي بن ابيطالب و هو افضلهما ( الطبراني عن ابن مسعود و امام احمد و دارقطني و طبري و ديلمي و ابو نعيم عن ابي ليلي و ابن عباس )

ان الله اوحي الي ان عليا سيد المؤمنين و امام المتقين و قايد عز المحجلين(حاكم والبزاز و ابو نعيم وابوبكر ابي شيبه عن سعد بن زراره

انه سيد المسلمين وولي المتقين و قايد عز المحجلين( البزاز و الحاكم و ابن النجار عن عبدالله بن سعد بن زراره)

انت يا علي فختني و ابو ولدي انت مني و انا منك (نسايي عن زيد بن ثابت)

قال رسول الله " صلى الله عليه وآله وسلّم " : ( ... ، وسوف يخرجالله من صلب الحسين تسعة من الائمة امناء معصومون ، ... ) تاريخ دمشق : 1 / 239ح303 ، فرائد السمطين : 2 / 84 ، المعجم الكبير : 135 ، ذخائر العقبى : 135 ، مفتاحالنجا : 263 .

يا علي انك لسيد المسلمين و يعسوب المؤمنين( الطبراني عن ابي ذر وابن عساكر عن سلمان)

علي يعسوب المؤمنين(طبراني و نسايي و ابن عدي عن علي )

انا يعسوب المؤمنين(ديلمي عن الحسن و علي)

انت يعسوب الدين(حاكم عن ابي ذر)

ان الله اوحي في علي انه امام المتقين(ديلمي عن جابر و ابوبكر مردويه و ابن قانع عن سعد بن زراره)

ان الله قد باهي بكم و غفر لكم عامة و لعلي خاصة(امام احمد عن فاطمة الزهراء و ديلمي عن ابن عمر)

ان الله يباهي لعلي كل يوم الملا يكة المقربين( ديلمي عن جابر)

ان الله عهد الي في علي انه راية الهدي و منار الايمان و امام الاولياء(ابن مردويه عن انس)

امرنا النبي ان نسلم علي بن ابيطالب بيا امير المؤمنين و رحمة الله وبركاته (ابن مردويه عن سالم مولي حذيفة بن اليمان)

الان يد خل سيد المسلمين و اميرالمؤمنين و خير الوصيين اذ دخل علي (ابن مردويه و ديلمي عن انس)

انت امير المؤمنين(ابن مردويه عن ابن عباس)

ياعلي انك لسيد المؤمنين (ابن عساكر عن سلمان و الطبراني عن ابي ذر)

ياعلي ان اول من ينشق عنه الارض يوم القيامة انا و انت معي و معك لواء الحمد(خطيب و الرافعي عن علي)

ياعلي انت صاحب لوايي في الدنيا والاخرة(ديلمي عن ابي سعيد والخوارزمي عن علي)

لك في الجنة احسن منها (حاكم و احمد عن علي)

يا ابا برزه علي بن ابيطالب اميني غدا في القيامة و صاحب رايتي في القيامة علي مفاتيح خزاين رحمة ربي(ابو نعيم عن انس)

قالوا يا رسول الله من يحمل رايتك يوم القيامة قال الذي حملها في الدنيا علي (ابن حبان عن جابر بن سمرة)

ياعلي الا ترضي ان منزلتك مقابل منزلتي(طبراني عن عبد الله بن ابي اوفي)

ياعلي الله و رسوله و جبرييل راضون عنك(طبراني في الكبير عن ابي رافع)

ياعلي لم يشم رايحة الجنة من لم يوالك (ديلمي عن علي)

ان علي سبق بالهجرة(ترمذي و الطبراني عن اسامه)

يا انس انطلق وادع لي سيد العرب(طبراني عن ابي ليلي)

انا سيد ولد ادم و علي سيد العرب( ابونعيم عن امام حسن و الحاكم عن جابر و ابن عباس و عايشه و الدارقطني في الافراد عن ابن عباس)

انا سيد العالمين و هو سيد العرب (الحاكم و ابو نعيم و البيهقي عن عايشه)

ادعو سيد العرب (حاكم عن عايشه و جابرو ابو نعيم عن امام الحسن و دارقطني عن ابن عباس)

علي سيد شباب العرب(ابن عساكر عن قيس بن ابي حازم )

ذاك من خير البشر (امام احمد عن عقبة بن سعد العوفي)

قال رسول الله لعلي انك عبقريهم (خطيب عن ابن عباس )

علي خير البشر ومن ابي فقد كفر(امام احمد و الخطيب عن جابر و ابن مردويه عن حذيفه و حاكم عن ابن مسعود و ابن شاذان عن علي)

من لم يقل علي خير الناس فقد كفر ( خطيب عن جابر و علي و حاكم عن ابن مسعود وابن حجر في تهذيب التهذيب ج9 ص 419 )

علي خير البشر ومن شك فيه فقد كفر(ابو يعلي موصلي عن جابر)

علي سيد الصادقين (سبط ابن الجوزي عن ابن عباس)

انت اخي في الدنيا والاخرة(الترمذي و الطبراني و الدار قطني و ابن عبد البر عن ابن عمر )

قال الله تعالي فنجعل لعنة الله علي الكاذبين
قال الله عزوجل یا محمد :علی علی
یا مرتضی علی مددی" وهوالعلی العظیم "1001 ,اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد وآخر تابع له علی ذلک اللهم العنهم جمیعا بعدد ما احاط به علمک وبعدد فضائل امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام وبعدد رذائل اعدائه
اللهم العن قاتلی فاطمة الزهراء
عبدالعلی69 حاضر نيست   پاسخ بهمراه نقل قول
كاربران ذيل از عبدالعلی69 بابت اين نوشته مفيد تشكر كرده‌اند :
پاسخ

Bookmarks

کلیدواژه ها
امیرالمؤمنین, ابوبکر, صدیق, عمر بن خطاب, فاروق

كاربراني كه در حال مشاهده اين گفتگو هستند : 1 (0 عضو 1 ميهمان)

ابزار گفتگو

قوانين ارسال نوشته
شما نمی توانید سرنگار جدید ارسال نمائید.
شما نمی توانید پاسخ ارسال کنید.
شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
شما نمی توانید نوشته های خود را ویرایش نمائید

کدتالار روشن هست
شكلكهاروشن هستند
[IMG]کد روشن هست
كد HTML خاموش هست

پرش به تالار مورد نظر

گفتگوهاي مشابه
گفتگو آغازگر گفتگو تالار پاسخها عنوان آخرين گفتگو
13رجب المرجب تولد با سعادت وظهور یگانه جلوه ذات اقدس احدی برصاحب ووارث جلوه مبارک ** محمد مهدی 128 دين و دنيا 95 Thursday 25 February 2021 06:17PM
همراه پیامبر در غار چه کسی بود؟ ابن بکر یا ابوبکر؟ صفحات گمشد ه ای از تاریخ اسلام حق جو دين و دنيا 73 Monday 12 November 2007 01:43PM

كليه زمانها +3.5 نسبت به گرينويچ . هم اكنون ساعت 06:42AM مي‌باشد.

© کليه حقوق براي باشگاه جوانان ايراني محفوظ است .
قوانين باشگاه